Bailongu, escola de ball
Endinsa't en un dels balls més populars de la República Dominicana. Balla merengue tant en parella com amb passos lliures
És un ball de passos fàcils i divertit, present a totes les festes de la República Dominicana
Ballaràs amb cançons d'artistes tan reconeguts com Juan Luis Guerra, Elvis Crespo, los Hermanos Rosario...
Milloraràs el teu moviment de malucs molt present en altres balls com la bachata
Aprendràs a identificar la música i a seguir el ritme.
Desenvoluparàs molt la teva creativitat aprenent noves figures i enllaçant com més t'agradi. El límit el marques tu!
El merengue és un ball de parella amb origen a la República Dominicana i una clara influència d'altres estils com la bachata. És un ball de passos fàcils on el pas bàsic consisteix en anar canviant el pes d'un peu a l'altre i té com a característica un marcat moviment de malucs. Durant el curs es treballaran diferents estils de merengue: merengue bomba, ripiao, urbà, mambo... Grans artistes com com Juan Luis Guerra, Elvis Crespo, Ilegales, Omega, los Hermanos Rosario... fan que avui en dia sigui sent un gènere popular arreu del mon.
Professor/s: Ariadna Rojano , Thiago Corimanya
Inici: 1 de Juliol 2025 Final: 29 de Juliol 2025
Descompte del 5% fins el 6 de juny
Obrim matrícula el
02/06/2025
5 classes de 60 minuts
Acumula punts per descomptes
Si un dia no pots venir, recupera la classe per video-sessió.
Per descomptat! Els nostres cursos d'iniciació estan pensats per aprendre un estil de ball des de zero, sense necessitar cap coneixement ni experiència de ball. Només has de triar el curs d'iniciació que més t'interessa i gaudir del ball!
És molt fàcil. Pots apuntar-te online quan vulguis i des d'on vulguis. Consulta aquí tots els nostres cursos i tria el curs i horari que més t'interessa. O si ho prefereixes, pots trucar-nos (932 471 602 | 680 455 807) o venir a l'escola de dilluns a divendres de 17 a 22h. Estem al costat de la Sagrada Família.
Sí. A classe tots els alumnes estan aparellats, per la qual cosa no hauràs d'esperar a les rotacions que et toqui una parella. Això és molt important perquè millora molt la teva experiència de ball i el teu ritme d'aprenentatge.
Si no tens parella et pots apuntar a la llista d'espera i des de l'escola farem el possible per trobar-ne una.
Encara tens dubtes? Escriu-nos
Tothom està aparellat, amb la qual cosa en tot moment tens una parella per ballar.
Grups estables durant tot el trimestre per garantir el ritme d'aprenentatge
No només t’ensenyem figures, t’ensenyem a ballar!
Classes recuperables: si un dia no pots venir a classe, recupérala un altre dia.
Els nostres professors estan sempre atents a les necessitats de cada alumne per guiar-vos en el procés d'aprenentatge.
Estic fent un intensiu de samba i m'està encantant. L'escola és espaiosa, amb un ambient molt agradable i quan he consultat a l'entrada sempre m'hi han ajudat molt. M'agrada molt, repetiré quan el curs regular comenci. La professora de samba, Luciana, és un amor total.
Beatriz Rodríguez
La millor escola de ball que conec. Bon profes, bon ambient, classes variades. Ho recomano.
Anabel Rivera
La millor escola per aprendre i el millor lloc on divertir-se ballant.
Carme Sanz
Sens dubte l'escola de referència i més icònica de tot Barcelona. Un ambient meravellós, uns professors excel·lents on tots formem una gran família. Una escola on tot està perfectament organitzat i planificat i amb un ensenyament de qualitat. Apunta't que no t'en penediràs, és més t'enganxaràs i ja no podràs separar-te de la gran família BAILONGUERA.Escoles n'hi ha moltes però com BAILONGU cap!
LAURA
Fa anys que conec aquesta escola i he assistit moltes vegades a les sessions de ball. Per mi els millors de Barcelona. Ambient molt familiar, professorat molt qualificat i una excel.lent organització.
Carol Rendón